Navigation Menu

Holidays inspiration

Cześć!
Wakacje minęły niespostrzeżenie szybko. Dzisiaj, za naszymi oknami widzimy, piękną, ale nie zawsze poprawiającą nam humor, jesienną pogodę.Pragnę podzielić się z wami, moimi inspirującymi instagramowymi zdjęciami z wakacji, aby trochę poprawić wasz, nie zawsze tryskający przez tą pogodę nastrój. Zdjęcia, które chcę wam pokazać, opowiadają o moich nie zapomnianych i jednych z piękniejszych wakacji. Odwiedziłam w tym roku bardzo dużo pięknych i inspirujących mnie miejsc, między innymi : Barcelonę, Amsterdam, Luksemburgu, Brukselę, Oxford (gdzie byłam na kursie językowym przez 3 tygodnie) oraz Londyn. Był to bardzo ważny okres w moim życiu, ponieważ te kraje i miasta zainspirowały mnie do zaczęcia bloga :) Mam nadzieję, że chociaż trochę poprawię Wam samopoczucie.
Miłego oglądania!


































ć





                                                                                                                               W

0 komentarze: